3 Haziran 2016 Cuma

Pozitif nasıl olursun, bazen zor olsada...

   -Hayat zor ve sert olduğunda mutsuz ve tatminsiz, ya da, özellikle düşünce ve eylemlerin olumlu olması nasıl bazen merak ediyor musunuz? Birçokları için, işleri iyi gitse bile, pozitif olmak zordur. O kadar basit olsa da, çoğu insan pozitif olmak nasıl bilmiyor. Bazen, onların aklı negatif kalmayı tercih eder. 
  - Bazı kişiler için insanlara güvenmemek kendileri için koruyucu bir zırh gibidir. Önceden incindikleri için size hemen güvenemezler. Aslında sizinle bir sorunları yoktur. Çünkü yaşadıkları acılar ve üzüntüler onları çok incitmiştir. Henüz yaralarına şifa bulamamışlardır. Bilmedikleri şey ise affetmenin verdiği ruhsal şifa gücüdür. Affetmeyi düşünmeyi istemek, Tanrıdan bunun için güç istemek gerekir. Affetmeyi seçmek bile ruhsal hayatımızda olumlu iyileşmeler getirir. "Affetmeyi seçiyorum" deyin. "Sevmeye karar verdim"deyin. "Başaracağım, yapabilirim" deyin, "Kazanacağım" deyin "Kaybetseniz de  mutlaka bir gün başaracağım" deyin. 
   -Her konuda olduğu gibi, pozitif olmak nasıl öğrenilebilir ve beceri geliştirilir.  Aynı düşünce, gece ve gündüz düşünmeye devam ederse, onlar, er ya da geç, senin dünyanda tezahür eder, senin gerçeklik halin olabilir. Bu olmasını istediğiniz gibi bir hayatınızın olmasını istiyorsanız, size ne düşündüğünüz konusunda dikkatli olmak zorunda olduğunuz anlamına gelir. Senin daha çok olumlu düşünmeye başlaman gerekir.
   -Sizin düşündükleriniz; Sizin Gerçeklik oluşturur.  Er ya da geç, tutum ve beklentilerinin değiştirilmesi, buna göre hayatınızı değiştirecek.  Bu yaşadığımız hayatı zihniniz oluşturur. Eğer olumlu düşünürseniz, buna göre bu hayatınızı değiştirecek. Her şey en basit eylem, büyük başarı  içinde başlar.
   -Başımıza gelen olaylara müdahale edemeyiz. Ama bu olaylara vereceğimiz tepkiyi kontrol edebiliriz. Birisinden çok zarar gördünüz ,kalbiniz kırıldı, kaza yaptınız, en değerli olanı kaybettiniz. Eğer kalbiniz kırıldıysa affedebilirsiniz. Bu o kişiyi ve sizi özgür kılar. Başkasına istemeden zarar verdiniz, ona yardımcı olun. Verdiğiniz zararı telafi edin. Değer verdiğiniz bir şeyi kaybettiniz, bundan sonra daha dikkatli olun. Bir hata yaptığınızda hatanızı kabul edin. Bundan sonra tekrar aynı hataya düşmezseniz. Bazen kendi hatalarımızdan ders alırız.
Kimse mükemmel değildir. Ne kadar mükemmel olmak isterseniz o kadar mükemmel olursunuz. Tanrı sizi bu dünya da benzersiz yarattı. Her insanın kendine özgü güzelliği ve değeri vardır. Tanrı'nın sizi bir elmas gibi şekil vermesine izin verin.
   -Biz her zaman dış koşulları kontrol edemeyiz, ama bizim her konuda düşünce başlarsa, biz iç dünyamızı kontrol edebiliriz. Biz her zaman dış evreni kontrol edemeyiz, ama biz biraz çaba ile, bizim iç evreni kontrol edebiliriz. Eğer "mutsuz ve olumsuz hissediyorum"  iseniz ve düşünme biçimlerini değiştirebilirsiniz. Biraz çalışma ve çaba ile, tutum, beklenti, eylem ve tepkileri değiştirebilir ve bu daha motivasyon, mutluluk, ve geliştirilmiş yaşam koşullarına yol açacaktır.
   -Pozitif nasıl olursun;
   Pozitif olanlar ; olumsuz düşünceler yerine; zenginlik, güç ile halsizlik, benlik saygısı, uyum uyumsuzluk ile benlik saygısı eksikliği hakkında düşünceleri ile yoksulluk konusundaki düşünceler.  Eğer olumsuz düşünce kendinizi yakaladığı o zaman, mutluluk ve başarı zıt düşüncelerle, zihninizi doldurun. İstemediğiniz ne, ve ne istediğinize odaklanın. Zaten hayatınızda varsa iyi şeyler zihninizi odaklayın. Bu onların yaşamınızda artmasına neden olur.
   -Bunun, şunun eksikliği düşünceleri ile zihninizi doldurmayın. Elinizdekilerle yetinin. Düşünün ve zaten bereket, başarı, sevgi ve mutluluk olduğuna inanıyorum.    Hissetmek, düşünmek ve zaten istediğiniz yaşam bile, hareket öğrenin. Eğer, düşünmek ve bu şekilde sürekli hareket hissediyorum ise, mutlu olacak, ve hayatınıza yeni fırsatlar çekecek.
   -Ne istediğinizi düşünün kafanızda bir resmini oluşturmak , ve çok açık ve kesin olun. Orada dur ve hayatında bir gerçeklik haline gelene kadar, olumlu bir şekilde odaklanmak. Her zaman, "Siz yapabilirsiniz ", "Ben bunu yapabilirim" "Ben bu mümkün düşünüyorum" kendine söyle.
   -Genellikle, gün boyunca, pozitif tekrarlamak, ne istediğiniz hakkında. İnanç, duygu, niyet ve buna odaklanın. Her durumda iyi bak. İyi bir şey, hatta zor ya da hoş olmayan durumlarda öğrenmek için yararlı, en azından bir şey mutlaka olumlu, her zaman vardır.
   -Pozitif eylemlerle olumlu düşünceleri izleyin. Aynı zamanda bu şeyler yapmak için harekete geçmeleri gerektiğini, sadece düşünmek de yeterli değildir. Eylem olmadan iman yetersizdir. Pozitif düşüncelerinizi devam ettirin ve uygulamaya başlayın. Harekete geçin. Örneğin birisini affetmeye karar verdiğinizde, bunu kendiniz için eyleme koyun. Bu kişi sizden kilometrelerce uzakta olsa bile yüksek sesle o kişiyi affetmeyi seçiyorum deyin. O kişi hatasını anlamasa da siz affederek doğru bir şey yaptınız. Kendinizin iç huzuru için bunu yapın. Her zaman değil boş yarısında, bardağın dolu yarısında zihninizi odaklanın.
   -Firmanızın farkında olun. Etrafında pozitif insanlar seçin. Diğer insanların başarısı hakkında bilgi edinin. Size ilham ve iyi hissettirecek şeyler okuyun.
   -Pozitif olmak nasıl fikrinize odaklanın ve böyle olması için daha fazla yol keşfedeceksiniz.
   -Bizim için, almak için beklediğiniz bir şey olsun. Bu nedenle, bu dünyanın sunduğu her şeyin en iyisini beklemek doğru şimdi başlar ve herkes için aynı diliyorum. Orada herkes için Evrende her şey bol ve Evrende herkes için iyi şeyler ve daha fazlasını oluşturabilirsiniz.

   *Eksikliği düşünmeyin, bence bolluk , sizin için ve herkes için.*
   Bir olumlama;
   * Evren bolluk içerisinde,evrenin bolluğu bana akıyor,maddi ve manevi*
   * Zenginlik içerisindeyim, manevi huzur ve maddi bereket , para bana çoğalarak geliyor.*
   * Arzu ettiğim her şeye uygun olan en güzel zamanda sahip oluyorum.*
   * Ben zenginliği ve varlıklı yaşamı hak ediyorum.*
   * İyi bir işi hak ediyorum, kendimi derinden seviyor ve değer veriyorum, her işte başarılı olabilirim.*  etc.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Pozitif Düşünme ile Şifa

      Pozitif düşünmenin  iyileştirici gücü vardır. Bu makalede nasıl sağlığınızı iyileştirmek ve kendinizi iyileştirmek için pozitif düş...