24 Mayıs 2016 Salı

Pozitif Düşünme ile Şifa

  
   Pozitif düşünmenin  iyileştirici gücü vardır. Bu makalede nasıl sağlığınızı iyileştirmek ve kendinizi iyileştirmek için pozitif düşünme uygulayabilirsiniz göstereceğim. Şimdi kendinizi iyileştirin ve hayatınızı geliştirmek için iyimser, olumlu ve iyi şeylere odaklanabilirsiniz. Tüm vücudunuzu iyileştirmek ve hayatınızı iyileştirmek için bilinçaltınız doğrudan pozitif düşünce uygulamaya başlar. Biz sadece bedenimizin hastalandığını düşünürüz. Ruhumuzun da şifaya ihtiyacı var. Şimdi bunu hayatını ve sağlığını geliştirmek için kullanmaya başlayabilirsiniz – Birçok Doktor insanın bu güce sahip olduğunu teyit etmektedir. İnsan çok zeki bir varlıktır. Ne de olsa Tanrı suretinde yaratıldık.
   Pozitif düşünme gücünü; bugün doktorlar kuvvetle hastalık önlemek ve hastalığın  tıbbi gerilemelerini aşmak için olumlu bir zihinsel tutuma sahip ve ameliyat sonrası iyileşme tavsiyesi için de bir o kadar güçlüdür. Doktorlar hastayla iletişime girdiklerinde sizin için ellerinden geleni yapacaklarını ve olumsuz düşünmemenizi sizden isterler. Hayatınız için kaygılanmayın.
   Olumlu ve iyimser düşünceye sahip kişiler hastalıklarından daha çabuk iyileşir. Tam tersi de olumsuz düşünen hastaların tedavileri uzun sürmekte, çoğu zaman da iyileşme kaydedilememektedir.
Annem hasta olduğu zaman bakıyorum, hiçbir olumlu düşünceye sahip değil. Siz de eğer hastalarınızın çabuk iyileşmesi için onlarla olumlu şeyler konuşun. “Hadi anne çabuk iyileş de şunu şunu yapacağız daha” gibi… Annem 90 yaşına gelinceye kadar hiç hastaneye yatmamış bir kişidir.  Hastanelerdeki olumsuz hava onu çok rahatsız eder. Sanki terk edilmişlik havası var. Bir an önce hastaneden taburcu olmak ister.
Hastaneye ambülansla getirmiştik. Onunla bir gece hastanede yattım. Sabah uyanınca annem “ benim burada ne işim var dedi. Ben hasta değilim ki” olumlu düşünmeye devam etti. Taki doktor onu taburcu edene kadar. Çok şükür kendini çabuk toparladı. Yaşlı insanlar genellikle ev ortamında kendilerini daha iyi hissederler. Aile sevgisi ve ilgisi onları daha çabuk iyileştirir. Benim tavsiyem yine bir doktor veya hemşire kontrolünde yaşlı insanların evlerinde bakılmaları. Dostlarının ziyaretleri sağlanmalı. Daha hızlı iyileştiklerine çok tanık oldum.
   Bu pozitif düşünce ve pozitif inançlar sağlıklı ve uzun ömüre yol açar. İyimser olmak; olumsuz düşünmekten kurtulmak demektir. İyimser olmak zihini yatıştırır, hayatın olumlu yönlerine odaklanır bu da kendinizi iyileştirir. Yapmanız gereken tek şey olumlu inanç sistemine sahip olmak ve iyimser kalmak. Ve gerçekten hayatınızı değiştirmek, böylece sakin ve kontrollü olacak ve zihninize doğrudan öğretmek gerek.
-Yani her gün pozitif düşünmeyi uygulamak.
-İyimser olun.
-Olumlu yönlere odaklanın.
-Doğrudan zihninizi ve bilinçaltının daha iyi yardımcı ve hayattan zevk alacak.
Ama dahası var ...
Doğal ve kolay bir şekilde daha başarılı ve hedeflerinize ulaşmak için başladınız. Yani kendinizi iyileştirmeye yardımcı olunca zihniniz ve bilinçaltınız yönlendirilmeye başlar ve aynı zamanda büyük başarılar elde edersiniz. Pozitif düşünmek sağlığı geliştirir eğer öyleyse, negatif düşünme kötü şeyler yapar mı?
Doktorlar önemli gerilemelere olumsuz bir tutum ya da olumsuz duygular ve negatif düşünce kurşun gibi demek ve herhangi bir hastalıkda daha kötü yapar. "Umutsuzluk kalp hastalığını hızlandırır ve hastalığın etkisini artırdığını, şimdi örneğin kanıtları vardır."   Negatif düşünce kalp yetersizliği olasılığını artırır ve erken bir ölüme yol açar. 
"Zihin ve vücudun savunma sistemi iletişim halinde birbirleri ile çalışır." Dr. Mamtani söylemiş.

Yani gerçekten olumsuz düşünmeye bir son vermek gerekiyor bu yüzden. Olumsuz düşünceler size hiçbir iyi şey yapar ve sadece hayatınızı daha kötü hale getirir. Negatif düşünce kötü yaşam, daha fazla mücadeleye yol açar ve yaşam süresini kısaltır. Bilimsel kanıt var.
Alkol bağımlısı kişiler bu kötü alışkanlığa olumsuz düşünceleri yüzünden başlamışlardır.
Ya da sigaraya veya uyuşturucu gibi şeylere. Başta keyif aldıklarını sanırlar. Zihinleri bulanıklaşır. Doğru düşünemezler. Terapi merkezleri bu gibi hastalar için vardır. Doktorlar birebir onlarla konuşarak zihinlerindeki olumsuz düşüncelerin yerini olumlu olanlarla değiştirirler. Onların sorunlarını dinleyerek, bunları aşmalarını sağlarlar. Olumlu düşünmeye başlayan hastalar daha çabuk iyileşir. Çünkü artık zihin olumlu düşüncelerle beslenir, yararsız ve zararlı maddeleri terk etmeye karar verirler. Bu da onlar için yeni bir başlangıç demek. Hiç bir zaman çok geç değildir. Bazen yardım almanız gerekebilir. Kendinizin olumlu düşünmeye başlaması ile iyileşme süreci başlar. Uzun vadede daha ciddi hastalıklarda uzak kalmanızı sağlar. Kalp krizi, akciğer veya karaciğer kanseri gibi. Zararın neresinden dönerseniz kardır. 

*Yani bugün olumsuz düşüncelerden kurtulmakla başlayın.
*Pozitif düşünme ve olumlu bir tutum ile zihninizi doldurun.
*İyimser olmak ve bu şeylerin parlak tarafına bakmak.
*Orada kanıtı pozitif düşünme, iyimser bir akıl da var ve olumlu bir tutum daha iyi sağlık, daha uzun bir yaşam ve daha başarıya götürür.
*Olumsuz düşünmeden kurtulmak  ve olumlu ve iyimser olmak için zihninizi ve bilinçaltınızı yönlendirmek düşündüğünüzden çok daha kolaydır - sadece düzenli olarak ona kalıcı bir iş verin.  
*Negatif düşünceleri durdurun.
*Olumlu bir tutum oluşturmak ve korumak için başlayın.
*Hayatınızın olumlu yönlerine odaklanmak için zihninizi eğitin.
*Eğer başarılı olmak için izin vererek sadece olumlu inançlar oluşturun - onlar da daha iyi hissettirecek.
*Hangi inanç sizin yüreğinize hitap ediyorsa, o inanca sıkı sıkıya tutunun.
*İyimser ve olumlu bir zihin geliştirmek ve bilinçaltının inançlarınızı ve iyi şeyleri görmek şeklini değiştirerek başlayın.
*Bu şeyleri daha iyi nasıl alabilirim odaklanın.
*Başarılı olabilirim, inanıyorum, demelisin.
*Düşüncelerinizi izleme ve olumsuz düşünceleri ve inançları ortadan kaldırarak olumsuz düşünmekten kurtulun.
*Tüm olumsuz düşüncelerinizi birer düşünce kalesi olarak görün. Şimdi bu düşünce kalelerini yıkalım. Yerine daha olumlularını inşa edelim.
Pozitif düşünce ve pozitif inançlarla bunları değiştirin.
Senin bilinçaltının yeni bir inanç sistemi almaya başladığında değişiklikler başlar. Daha sonra durumlara size rehberlik etmeye başlar ve fırsatlar size hedeflerinize ulaşmanıza ve sağlığınızı artırmaya yardımcı olmak için. Aynı zamanda zihin sakin başlar ve bilinçaltı daha iyi sağlığa giden beden sakin başlar.
Örneğin, benim kendi inancımda şimdi eskisinden daha olumlu düşünüyorum. Eskiden yalan söyleyebilirdim, ve farkında bile olmazdım. Bunun ileride beni ne kadar olumsuz bir insana çevireceğini bilemezdim. Şimdi yalan söyleyemem, çünkü ne kadar büyük bir günah olduğunu farkettim. “Artık yalan söylemeyeceğim” Bu zihnimden söylediğim olumlu bir düşünce. Başka bir tane örnek. Eskiden affedemediğim insanlar vardı. Halbuki yeni inanç sistemimde bunun ne kadar günah olduğunu öğrendim. Yüreğimle affedemesem de  , aklımla ve zihnimle tamam bu kişi bana bunu bunu yaptı. Ama zihnimle onu affetmeye karar verdim. Henüz yüreğimle affetmedim. Olsun. Zamanla o da olur. Yeter ki zihninizden o kişiyi affedeceğinizi söyleyin. Bu olumlu düşünceyi geliştirin. Bu kişiyi bana söylediklerinden dolayı affediyorum Tanrım, diyin. Kolay olmayacak ancak zamanla şifa bulacaksınız. O kişiyi her affettiğinizde bedeninizde sağlıklı hücreleri korursunuz. Çünkü zihin ve bedenimiz uyum içindedir. Zihin olumlu olursa beden sağlıklı olur. 

“-Ama onu asla karşıma çıkarma!”  Ne oldu bir olumsuz düşünce ektim zihnime. Buraya kadar anlattıklarımı anladıysanız şöyle düşünmeniz gerekirdi. “Bu kişiyle bir gün karşılaşırsam, onu affettiğimi söyleyeceğim, ona sarılacağım.”
Bazen başkaları tarafından çok fazla incitiliriz. O zaman onları affetmek zaman alır. Ama zor değil. Aldığımız zarar ne kadar acı olsa da insan affedebilir. Tanrının gücüyle.  Bu da şifa demek. Affetmeyi seçmek olumlu bir düşünce. Sonucu ise size şifa olarak döner. Aslında affetmekle yani olumlu bir karar almakla kendinize iyilik ediyorsunuz. Hastalıklarınızdan iyileşirsiniz. Her olumsuz düşünce bir hastalık doğurur. Ya da her hastalığımız geçmişten gelen zihnimizde biriktirdiğimiz olumsuz düşüncelerden kaynaklanır. Olumsuz düşünceler , sizin canınızı acıtacak ağrı ve sancı olarak size geri döner.
 " Birkaç gün önce ofiste çalışırken sağ dizimi incittim. Sanırım ani bir hareket yaptım. Uzun süre aynı pozisyonda oturarak çalıştığım için sağ ayağımı uzatmak istediğimde dizimin altındaki kaslar acıdı. Yerimden kalkmak istedim. Fakat sağ ayağımın üzerine basamadım.
Yürümeliydim. Hiçbirşey yapmadan öyle duramazdım. Hareket edersem düzeleceğini düşünüyordum. Birkaç adım atmaya çalıştım acı içinde koltuğa yine oturdum. Kendimi zorlayarak yürümeye çalıştım. Evden çıkmalıydım. En yakın eczaneye gidip bandaj gibi birşey almalıydım. Yürürken sağ dizimin altındaki kaslardan müthiş acı hissediyordum.
Bandajı aldım. Tekrar eve gidip bandajı taktım. Fakat yine ağrı devam etti. Sanırım dizimin arka tarafında sinir sıkışması oldu. Bir gün bandaj takılı kaldı. Ertesi gün evde artık bandajı çıkarmak istedim. Elimi dizime koyup dua ettim. Ağrı biraz hafifledi. Yürürken biraz daha acı vardı. Vücut ağırlığımı sol dizime veriyordum. Merdiven inip çıkarken önceliği hep sol ayağıma veriyordum. Annem bunu fark etti. Ve normal yürümeye çalışmamı söyledi. Acısa da normal adımlar atıp sağ ayağımı da kullanmalıydım. Denedim. İlk sefer de acımaya devam etti. Sonra abime tekrar dua ettirdim. O duadan sonra tekrar acı hissetmedim. Artık normal yürüyordum. Galiba mucize oldu.  "

Aklınızda negatif olan düşünceler durduğunda , beden sağlığınızda bile değişiklikler görmeye başlayacaksınız. Negatif düşünceleri ortadan kaldırın. Geliştirdiğiniz her olumlu düşünce sizin ruh ve beden sağlığınıza iyi bir tepki olarak geri dönecek.  Suya bir taş atarsanız suda dalgalanma olur. Taş atmazsanız su durgundur. Olumlu bir düşünce ,olumlu bir davranış sonucu mutlaka sizi mutlu edecek bir sonucu vardır. Affedip bağışlamak sizin ruhsal ve bedensel sağlığınızda olumlu etkileri olur. Hatta o kişiye sarılmak bile olumlu enerjiyi karşı tarafa da geçirmek demektir. İnsan çok değerli bir varlıktır. Ruhumuz vardır, aklımız vardır, bedenimiz yani canımız vardır. Hepsi bir bütün olarak mükemmel yaratılmıştır. Aklımızla ruhumuzla, bedenimizle bir bütünüz. Bazen canımız faydasız şeylerle uğraşmak ister. Sürekli evde oturup , bunalım takılmak isteyebilirsin. Veya dışarı çıkıp temiz havada yürüyüş yapmak, yeni insanlarla tanışmak isteyebilirsin. Aklımız bedenimizi kontrol eder. Ruhumuz bunu hisseder. Ruhunuz da bedeniniz kadar değerlidir. Ruhumuz olmazsa bedenin bir değeri yok. Ruhumuzu da beslemeliyiz. Sevgi  ruhumuzu besleyen gıdalardır.  
Sınırlayıcı inançları çıkarın.
Ne istediğinize odaklanın.
Yeni bir olumlu düşünce , iyimser bir tutum oluşturun.
Eğer hayattan zevk almak ve başarılı olmak istiyorsanız ,  yüreğinizde ve zihninizde inançları oluşturun.
Siz de hedeflerinize ulaşabilirsiniz.
İstediğiniz hayatı sürebilirsiniz. Hayatınızdan şikayet etmeyin çünkü içinde bulunduğunuz hayat veya yaşadığınız şeyler sizin kararlarınız sonucu elde ettiğinizdir. Kendinizi değiştirmek sizin elinizde . Hastaysanız iyileşebilirsiniz. Bu tamamen sizin elinizde. 
Tam olarak ne istediğinizi elde edebilirsiniz.
Huzur mu?, Sağlık mı? Sevgi mi? Başarı mı? Yoksa şifa mı?
Sıkıntı mı?, elem mi?  Nefret mi? Başarısızlık mı? İstiyorsunuz? Siz karar verin.
Nasıl birisi olmak isterseniz, öyle birisi olursunuz....
Bir insanın iyileşme gücü tamamen kendisine bağlıdır...

1 yorum:

Öne Çıkan Yayın

Pozitif Düşünme ile Şifa

      Pozitif düşünmenin  iyileştirici gücü vardır. Bu makalede nasıl sağlığınızı iyileştirmek ve kendinizi iyileştirmek için pozitif düş...