9 Ekim 2015 Cuma

SIKINTIDA ŞÜKRETMEK

   Sıkıntıda olduğumuz zamanlarda ya da darlıkta olduğumuz da şükredip sevinçle karşılayalım. O zaman Tanrı’nın Ruhu bizimle olacaktır. Tanrı’ya övgü sözleri söyleyin, şükredin. Her zaman ve her durumda, her konudaki isteklerinizi şükredip,dua aracılığıyla Rabbe getirin. O zaman Tanrı’nın her kavrayışı aşan esenliği sizinle olacaktır. Sabah kalktığımda hep şükrederim. Sıkıntılı günler çok yaşadım. Parasal sorunlarım hiç bitmediği zamanlar oldu. Ama sonra şükretmeyi öğrendim. Tanrı zamanla beni bu sorunlarımdan teker teker kurtarmaya başladı. Tanrı’yı övmeye başladım. Kötü zamanlar kapımı çaldığında hep Rabbe sığınırdım. Rab sen büyüksün bir çıkış yolu sağlarsın derdim. Rabbe güvenirdim. İşte o zaman yüreğim huzur dolardı. Biliyordum Rab benimle, beni asla terk etmez. Rab her zaman Kutsal Ruh’uyla bana yol gösterir. Ben çok kararsızımdır. Önemli konularda içimdeki o sese kulak vermeyi öğreniyordum. Yüreğimin derinliklerinden gelen huzur veren o sesi dinlerim. O bana ne yapmam gerektiğini söyler. Hatta kalbimin en çok kırıldığı zamanlarda bile Tanrı’yı suçlamadım. Affedemediğim zamanlar da oldu. Ama affetmeyi de öğreniyordum. Dua ederek bana kötülük edenler için yüksek sesle onları bağışladığımı söyler, onların üzerine bir kötülük gelmemesi için onları bereketlerdim. Çünkü Tanrı benim için en iyisinin ne olacağını biliyordu. Ben bilmiyordum. Ama Tanrı biliyor. Öyleyse geleceğim için endişe etmeme gerek yok. Kaygılanmamalıyım. Ne yiyeceğiniz, ne de içeceğiniz için hiç kaygılanmayın der. Nasıl kuşların yiyeceklerini sağlıyorsa siz onlardan ne kadar değerlisiniz. Tanrı sağlayıcımızdır. Biz O’na aitiz.  Tanrı bir baba şefkatiyle bizimle ilgilenir. Babamı 1998 de kaybettim. Onu kaybettikten sonra Tanrı hayatımda ki bu büyük boşluğu doldurmaya başladı. Artık dualarımda Tanrı’ya Baba diyebiliyordum.  Bunu söylemeye ihtiyacım vardı her zaman. “Ben Baba’dayım, Baba da bendedir.” (Yu 14:11) Yüreğiniz sıkılmasın ve korkmasın. Tanrı bize kendi esenliğini verdi. Kutsal Ruhun esenliği yüreklerinizde olsun.  Tanrı sizin hayatınıza gireceği zamanı biliyor. Hayatınızda sizin O’na en çok ihtiyacınızın olacağı bir günde kapınızı çalabilir. Düşünüyorum da iman etmeden önceki hayatımda Tanrı bana hep rüyalarımda konuşuyordu. Bana kim olduğuyla ilgili mesajlar gönderiyordu. Nasıl iman ettiğimi ileriki bölümlerde anlatacağım.


   Tapınmamızda müziğin önemi çok büyüktür. Müzik olmadan da tapınılabilir. Tanrı bulunduğumuz yerde övgülerimizin üzerine taht kurar. Avlularına şükranla, övgüyle girin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Pozitif Düşünme ile Şifa

      Pozitif düşünmenin  iyileştirici gücü vardır. Bu makalede nasıl sağlığınızı iyileştirmek ve kendinizi iyileştirmek için pozitif düş...