25 Ekim 2015 Pazar

SEVMEK BİR KARARDIR

  
Tanrı’nın lütfunu kabul ederek güne başlayalım.
Eğer kendimi seversem ne kendime ne de başkalarına asla zarar veremem.  Dünya barışının sırrı sadece sevgide yatıyor. Bir insanın kendini kabullenmesiyle ve sevmesiyle başlar. Kendimi sevmek için mükemmel olmayı beklememe gerek yok. Kendimi şu anda olduğum halimle kabulleniyorum ve seviyorum.
Olumsuz bir düşünce zihnime geldiğinde bunu olumlu olanla değiştiriyorum. Güne nasıl başlarsam, günün sonunda da sevgiyle kalabilirim. Sonra komşumu kendimi sevdiğim gibi sevmeliyim. Her insan kendi davranışlarından sorumludur ve hayatta ne ekerse onu biçer.        
Tanrı’nın korkularımı yenmem için bana yardım etmesini istiyorum .  Olumsuz düşüncelere yer vermiyorum. Kendimi seviyor olmam benim  kendini beğenmiş olduğum anlamına gelmez. Her zaman sevgi ve korku arasında seçim yapma şansına sahibiz. Korkuyla veya nefretle yaşayamayız. Her güne kalbimizi dinleyerek başlayalım . Bedenlerimize iyi bakalım. Ne yediğimize ve ne içtiğimize çok dikkat edelim ve bizim için faydası olmayan yiyecek içeceklerden uzak duralım. Bütün yiyecekler için şükredelim. Kendimizi sağlıklı, mutlu ve mükemmel hissedeceğiz. Uyandığınız zaman Tanrının bu güzel günü bize sağladığı için şükredelim. Onun lütfuyla bizim için hazırladıklarına bakalım. Tanrıya övgü ve şükranla önüne gelelim.
Evren kusursuz bir düzenle yaratılmıştır. Bizim hayatımızın da belli bir düzeni ve amacı vardır. Günde en az  bir kez sessiz bir köşeye çekilip oturup  ve Tanrı’nın sözünü okuyalım.. Dünyada neler olursa olsun; ben sevgide kalmaya karar verdim...

                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Pozitif Düşünme ile Şifa

      Pozitif düşünmenin  iyileştirici gücü vardır. Bu makalede nasıl sağlığınızı iyileştirmek ve kendinizi iyileştirmek için pozitif düş...