6 Ocak 2019 Pazar

Olumsuz Düşünceyi Olumlu Düşüncelere Dönüştürün


              
             
1. Yeterli değilim …. O kadar şanslıyım ki bu kadar şanslı olduğuma inanmak zor.  
     Kendi yeteneklerimi keşfediyorum.

2. Yeterince sahip değilim … Mutluluk derinlikten kaynaklandığında mutlu olmak için neden “sahip olmam” gerektiğini anlamıyorum.

3.  Yeterince hoş değilim . … .. Ah, çok güzelim ve kendime ne kadar çok dikkat edersem o kadar güzel oluyorum.

4 . Yeterince akıllı değilim … Belki de aklımı daha iyi ya da farklı bir yerde kullanmam gerekebileceğini bilecek kadar zekiyim.

5. Bunun nasıl çalıştığını bilmiyorum [bilgisayar, teknoloji, sistem, araç vb.] … Yeteneklerim olmayabilir ama öğrenebilirim ve öğrenmek istediğim  her şeyi öğrenebilirim!

6. Ben teknoloji meraklısı değilim . … Ama ilk başlayanların bir gecede meraklı olmadıklarını unutma. Herkes isterse kullanarak bir teknoloji öğrenebilir.

7. Bunun olacağından veya geleceğinden şüpheliyim …. Buna güveniyorum ve her iki şekilde de, sonuçtan memnun olacağım çünkü bu gerçekleşmezse daha iyi bir şey olacak.

8. Beni alacaklarını sanmıyorum … .. Onlar için haklı olduğumu hissetmiyorlarsa, ikimiz için de beni almadıkları en iyisidir. Doğru kararı vereceklerine inanıyorum.

 9. Bir insan, bir evcil hayvan, kaybedilen bir arkadaş olmadan hayatta kalamam . [Bu kişi / evcil hayvan] olmadan kendimi kaybolmuş ve üzgün hissediyorum ancak yine iyileşip iç huzuru bulacağım .

10. Dün yapmalıydım …. Bugün bunu yapmak için iyi bir zaman yaratabilirim.

11. Kırıldım, o kişiyi affedemiyorum ….  Her gün affediyorum ve içsel şifa buluyorum. Ne kadar bağışlarsam o kadar şifa bulur ve iyileşirim. (Tanrı’nın bu konudaki sözünü hatırlıyorum. “Birbirinizi bağışlayın ki hastalıklarınıza şifa bulun.”)

12. Zayıfım ve hastayım...... Ne kadar zayıfsam Kutsal Ruh ile düşündüğümden daha güçlüyüm.

13. Bunu yapamam. ....  Yapabilirim… Yeterince çalışırsam her zorluğu aşabilirim.

14. Hep Keşke keşke diyorum ….  Yapabilirim yapabilirim.

15. Onun gibi başarılı olmayı dilerdim … .. Kendim de başarabilirim, o zaman kendimi daha mutlu hissederim. Bu kendi başarım olacak.

16. Bu şey için çok yaşlıyım ……… Bu şeyleri öğrenme yolumda neler oluyor ve yaşın öğrenme ile ne ilgisi var?  Öğrenmenin yaşı yoktur.

“Mükemmel bir yaşta olduğunu biliyorsun. Her yaş özel ve değerlidir, çünkü siz sadece bir kez yaşayacaksınız. Sağlıklı ve mutlu bir yaşlılık neden olmasın.
Tabii ki hayat bazen kısa olabilir. O zaman siz de Hayattan Zevk alın!”

17. Ben asla değişemem bu dert beni bitirecek….  Değişmeye hazırım. Ben zekası olan bir insanım ve eğer istersem değişebilirim. “Düşüncelerinizde yenilenin” Kutsal Kitap okumak bizim düşüncelerimizi yeniler, Her derdimize çare buluruz.”

18. Onlar gibi yetenekli değilim. … .. Tanrı her yarattığı insana farklı yetenekler verir.  Farklı armağanlar verir. Sadece Tanrı’dan   Kutsal Ruhunu size de vermesini isteyin. Kalbinizi O’na açın. Çok şaşıracaksınız, Hayatınız değişecek. Kendi yeteneklerinizi keşfedeceksiniz.

19. Keşke zengin olsaydım …   En büyük zenginlik, kişinin her bakımdan zihnen ve bedenen sağlıklı olmasıdır. Bu da ancak Tanrı”nın bize verdiği Kutsal Ruhu sayesinde olumlu düşünerek olur. Tek bir pozitif düşünce herhangi bir hastalığı iyileştirebilir.
        












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Pozitif Düşünme ile Şifa

      Pozitif düşünmenin  iyileştirici gücü vardır. Bu makalede nasıl sağlığınızı iyileştirmek ve kendinizi iyileştirmek için pozitif düş...