12 Ocak 2019 Cumartesi

"Eğer hiç düşünmüyorsam , o zaman yaşamıyorum demektir."





Sabah saat 5:00 te uyandım. Bedenim dinlenmişti. Ama bazen bedenim yorgun olsa da beynim çalışmaya ve düşünmeye devam ediyor. Güzel bir rüyadan uyandıktan sonra tek yaptığım düşünmek, düşünmek.. Bugün bir arkadaşımla sohbet ediyordum. Bana neler yaptığımı sordu. O na dedim ki, düşünüyorum, yazıyorum, konuşuyorum. Bana emekli olduğumu düşündüğünü söyledi. Evet doğru dedim. Ama çalışmaya devam etmek istiyorum. Beynim henüz emekli olmadı.

Beynimin neden bu kadar çalíștığını düșünüyorum. Benim asıl mesleğim Mali Danișmanlık, muhasebecilik. Bu iși yaparken bile beynimin hiç yorulmadığını hatırlıyorum. Bazı günler ișlerin yoğunluğundan bașımın çok ağrıdığını hatırlıyorum. O zamanlar iș çıkıșı deniz kenarında uzun yürüyüșler yapardım. Temiz hava strese iyi gelirdi. Bazen de iki üç gün geçmeyen baș ağrılarıyla mücadele ederdim. Bu nedenle kendi sağlığím için neler yapmam gerektiğini çok iyi biliyorum. O zamanlar ağrı kesici ilaçlar benim kurtarıcım, olurdu. Aslında tek ihtiyacım olan , birkaç günlük bir dinlenme idi. Ama o yıllar bu mümkün değildi. Şimdi mümkün. Eğer iş sahibi iseniz o zaman dinlenmeye zaman ayırmak kolaydır. (5:53)

Sağlıklı bir beyin , sağlíklı bir vücutta bulunur. Bu da doğru kararlar , pozitif düşünceyi doğurur. İnsanin kendisi için tek ihtiyacı olan fayda pozitif bir yaşam sürmesidir. Sağlíksız düşünen bir beyin kendinize bir fayda getirmez. Sürekli olumsuz düşünürseniz beyniniz bunu diğer hücrelere bir görev gibi iletir. Hücreleriniz sizin canınızdır. Hücrelerinizin ölmemesi için, olumsuz düşünmemelidir. Her hastalık olumsuz düşünce tohumlarının büyümesi ile başlar. Su deneyini hatırlayín!.. Önceki yazılarımda su deneyinden söz etmiştim. Birkaç bardak ayní temizlikte ki suya farklı farklı konuşurlar. Bir bardaktaki suya sevgi ve olumlu sözcükler söylenir. ( seni seviyorum, sen değerlisin, sen güzelsin) etc.. Diğer bardaklardaki sulara olumsuz, nefret sözcükleri söylenir. Bir süre buna devam edilir. Sonuç; güzel sözler söylenen bardaktaki su daha berrak olmuş. Diğer kötü sözler söylenen bardaktaki sular ise simsiyah olmuş, pis kokmaya başlamış.
Burada anlatmak istediğim şudur: Vücudumuzun % 70 inin su olduğunu hepimiz biliriz. Bunun için uzman olmaya gerek yok. Öyleyse kendi düşüncelerimizle kendi kendimizi neden hasta edelim? Siz güzelsiniz, siz değerlisiniz, siz mükemmel bir şekilde yaratıldınız. Bunu düşünün. Kendinize kötü davranmayın. Her şeyin en iyisini kendiniz için isteyin. Dileyin. O zaman her şey daha güzel olacak. (6:15)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Pozitif Düşünme ile Şifa

      Pozitif düşünmenin  iyileştirici gücü vardır. Bu makalede nasıl sağlığınızı iyileştirmek ve kendinizi iyileştirmek için pozitif düş...