11 Ağustos 2020 Salı

Bir tablonun yorumu "Gerbera çiçeği tablosu"

 

Gerbera çiçeği tablosunun tanıtımı;

Eflatun Gerbera çiçeği 
Bir çiçek olsaydım kendimi şairane bir şekilde anlatırdım. 

Ben Eflatun bir Gerbera çiçeğiyim 
Beni yaratan Tanrı beni sevgiyle yaratmış, 
Renklerimi güneşin yedi renginden alırım, 
Yani beyaz ve mor karışımı bir rengim var.
Her yerde bulunmam, çünkü bu yüzden eşsizim,

Ne üzerime yağan yağmurdan şikayet ederim,
Ne üzerime düşen çiğ tanelerinin soğukluğundan ,
Ne de üzerime düşen güneşin sıcak ışınlarından, 
Çünkü neyden yaratıldığımi bilirim,
Suya ve güneşin sıcaklığına ihtiyacım var.

Beni sevenler her zaman bunları bilir,
Beni sevdiklerine gönderirler, onlara sevgi ve
Sevinç vermem için, neden yaratıldığımı bilirim,
Beni yaratan sevgi ve sevinçle yaratmıştır.

Yazan ;
@ressam.sengezer

Tablonun satıldığı yer,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Pozitif Düşünme ile Şifa

      Pozitif düşünmenin  iyileştirici gücü vardır. Bu makalede nasıl sağlığınızı iyileştirmek ve kendinizi iyileştirmek için pozitif düş...